Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

Elektronicky ovládané škrticí klapky

Kromě vstřikovačů paliva jsou nyní plně elektronicky ovládané také škrtící klapky v sání, takže do motoru putuje vždy jen optimálně složená směs. To vše má za následek velmi jemný a hladký chod motoru, přesnou distribuci výkonu, vysoký maximální výkon a nízké emise. Elektronicky ovládané škrticí klapky dále umožňují aplikaci pokročilých elektronických asistentů, které pomáhají jezdci lépe ovládat svůj stroj za jakýchkoliv situací.

Plně elektronický systém ovládání škrticích klapek od Kawasaki umožňuje řídicí jednotce ECU regulovat objem vstřikovaného paliva (prostřednictvím vstřikovačů) a vzduchu (prostřednictvím škrticích klapek) dodávaného do motoru. Optimalizace vstřikování paliva s polohou škrticích klapek mají za následek hladkou a přirozenou odezvu motoru na přidání plynu a ideální průběh výkonu motoru. Systém také významně přispívá ke snížení emisí výfukových plynů. Elektronické škrticí klapky také umožňují přesnější ovládání elektronických systémů řízení motoru, jako jsou S-KTRC a KTRC (kontrola trakce), a umožňují aplikaci elektronických systémů, jako jsou KLCM, KEBC a elektronický tempomat.