Technologie
Kawasaki Technologie motoru

Již od roku 1950, kdy společnost Kawasaki představila svůj první motocyklový motor, dávalo vždy vývojové oddělení Kawasaki důraz na technologický vývoj a inovace svých motorů a podvozků. I díky tomu jsou naše dnešní motocykly vybaveny tou nejmodernější technologií, která těží z mnohaletého vývoje...

KCMF - Asistent průjezdu zatáčkou Kawasaki

Za pomoci nejnovějšího pokročilého softwaru Kawasaki a zpětné vazby od inerciální jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametry motoru a podvozku v zatáčce - od nájezdu do zatáčky, přes apex, až po výjezd ze zatáčky - modulací brzdné síly a jemnou korekcí výkonu motoru usnadňuje plynulý přechod z brždění až k akceleraci a naopak. Toto vše pak pomáhá jezdcům udržet v každé zatáčce ideální jízdní stopu.

KCMF sleduje parametry motoru a podvozku v celé zatáčce - od nájezdu do zatáčky, přes apex, až po výjezd ze zatáčky - modulací brzdné síly a jemnou korekcí výkonu motoru usnadňuje plynulý přechod z brždění až k akceleraci a naopak. Toto vše pak pomáhá jezdcům udržet v každé zatáčce ideální jízdní stopu.
KCMF dohlíží na následující systémy (jsou-li u daného motocyklu k dispozici):
- KTRC (Kontrola trakce, řízení kol a jejich prokluzu)
- KLCM (Kontrola rozjezdů - Launch Control)
- KIBS (Inteligentní ABS systém Kawasaki)
- KEBC (Ovládání motorové brzdy Kawasaki)