Systém KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) je navržen tak, aby pomáhal jezdcům optimalizovat zrychlení z místa (například při startu), a elektronicky řídí výkon motoru tak, aby zabránil protáčení zadního kola při rozjezdu. Jezdci si mohou vybrat ze tří režimů, z nichž každý nabízí postupně vyšší úroveň prokluzu. Každý režim umožňuje jezdci odstartovat s plným plynem. Se zmáčknutou páčkou spojky a aktivovaným systémem jsou otáčky motoru omezeny na stanovenou hodnotu, ikdyž jezdec drží plyn plně otevřený (motor se tedy nevytočí až do omezovače). Jakmile jezdec pouští páčku spojky, mohou se zvýšit i otáčky motoru, ale výkon je stále regulován, aby se zabránilo protáčení zadního kola a aby se přední kolo udrželo na zemi. (V režimu 1, který je nejméně rušivý, se přední kolo může trochu zvednout.) Tento systém se automaticky vypíná při dosažení rychlosti 150 km / h nebo když jezdec přeřadí na 3. rychlostní stupeň.