KX250F od Kawasaki byl prvním sériově vyráběným motokrosem se zdvojeným vstřikováním paliva. Jeden vstřikovač je umístěn hned za škrticí klapkou, kde jsou vstřikovače umístěny na standardních vstřikovacích systémech FI, a druhý je umístěn před škrticí klapkou, v těsné blízkosti airboxu. Dva vstřikovače si rozdělily své role: Pracují při různých otáčkách motoru a zajišťují jak hladkou a okamžitou odezvu na přidání plynu v nízkých otáčkách, tak i vysoký maximální výkon při vysokých otáčkách. V případech, kdy je jezdcem vyžadován provoz při nízkých otáčkách, jako je okamžité zrychlení po startu a nebo přesné ovládání plynu v utažených zatáčkách, je primární provoz na sekundární vstřikovač, protože ten je umístěn v blízkosti spalovací komory, lze do motoru rychle dodávat čerstvě vstříknuté palivo, což vede k ostré reakci. Naopak, když je prioritou vysoký maximální výkon, přepne se primární provoz na předřazený vstřikovač, který se zaměřuje na práci ve vysokých otáčkách. Jeho umístění dále od spalovací komory znamená, že palivo má delší čas na promísení se vzduchem. To umožňuje více času na promíchání palivových částic a vzduchu, stejně jako ochlazení a kondenzaci směsi. To znamená, že když je potřeba co nejvíce energie, je válec naplněn větším množstvím vysoce kvalitní směsi.