Pojďme se na tyto exkluzivní motocykly podívat blíže:Kawasaki Z H2 (399.900,-Kč) Tento motocykl zcela předefinoval třídu naháčů o litrovém objemu. Navazuje na úspěšné, kompresorem přeplňované motocykly Ninja H2 a H2R. Kawasaki Z H2 používá téměř stejný, uznávaný litrový motor, který je neuvěřitelně výkonný, ale též i snadno ovladatelný. I tento motocykl řady "Zed" využívá minimalistický designový styl, který vyjadřuje DNA značky Kawasaki a je funkční i ve vysokých rychlostech. Kompetní balíček doplňuje pevný, příhradový trubkový rám a kvalitní podvozek, který dělá z tohoto naháče skvěle ovladatelný motocykl. Přidejme ještě radiální brzdy Brembo, LED osvětlení, barevný TFT přístrojový panel, konektivitu se smartphony a nenáročný servis a máme tu nejoblíbenější a nejprodávanější přeplňovaný stroj od Kawasaki.
Kawasaki Z H2 SE (499.900,-Kč) Posouvá technologický pokrok ještě dále. Má totiž navíc elektronický (KECS) semi-aktivní podvozek Showa využívající technologií Skyhook a velmi výkonné brzdy Brembo Stylema!
Kawasaki Z H2 se může pochlubit těmito vlastnostmi: - Skvělý motor o výkonu 200 koní a s kroutícím momentem 137Nm už v 8.500 otáčkách!!!
- Boční vedení RAM AIR systému převzaté dle zkušeností od Ninji H2R.
- Plná podpora Rideology App - to znamená, že lze nastavovat vše vzdáleně z mobilu. (komunikace pomocí Bluetooth).
- Samozřejmostí je zobrazování aktuálních náklonů, přetížení na brzdách, akceleraci na panelu přístrojů včetně hodnoty přeplňování kompreso
- Verze SE má navíc elektronický semi-aktivní podvozek KECS s plnou konektivitou - tzn. nastavováním všech hodnot i vzdáleně pomocí telefonu.
- Pokročilá kontrola trakce a nastavitelné výkonové režimy jsou samozřejmostí.
- Quickshifter (oboustranný) KQS.
- Motorová brzda KEBC.
- Asistent rychlých rozjezdů (launch control) KLCM.
- Inteligentní (náklonové ABS) KIBS.
- Kontrola průjezdů zatáčkou (KCMF).
- Asistovaná antihopingová spojka.
Kawasaki Ninja H2 SX (579.900,-Kč) Přichází jako ten nejpokročilejší Sport-Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejpokročilejších technologií, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, adaptivní tempomat, automatická světla a nebo detekce mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Nejlepší technologie je ta, která Vám otevře nové možnosti - to je nová Ninja H2 SX.
Kawasaki Ninja H2 SX SE (599.900,-Kč) Je absolutní technologický klenot. Má totiž navíc elektronický (KECS) semi-aktivní podvozek Showa využívající technologií Skyhook a velmi výkonné brzdy Brembo Stylema!
Samozřejmostí je tato velmi bohatá výbava Ninji H2 SX & H2 SX SE: - Kompresorem přeplňovaný motor má nové naladění s důrazem na střední pásmo otáček a nízkou spotřebu.
- Automatická světla AHB (Auto Hi Beam). Model 2023 nově využívá kamerového senzoru k vyhodnocení jasu světel vozidel jedoucích před Vámi, pouličního osvětlení atd. AHB automaticky zapíná nebo vypíná dálková světla podle potřeby.
- Nová generace bezklíčkové zapalování Kawasaki KIPASS (dříve na 1400GTR).
- Nová generace se systém monitorování tlaku v obou pneumatikách (TPMS) (dříve na 1400GTR).
- Šestiosá inerciální jednotka Bosch, zvládá pracovat s: akcelerací / bržděním, levým a pravým náklonem, wheelie / stopie + dopočítává i vybočení (vyosení) doleva / doprava podél svislé osy (hlídá a zamezí případnému highsideru).
- Přisvěcování do zatáček pomocí dat z IMU Bosch.
- Asistent rozjezdu do kopce VHA aktivovaný přední i zadní brzdou.
- Signál nouzového zastavení ESS - tvrdé brždění aktivuje blikání brzdového světla.
- Adaptivní tempomat ACC - pomocí radaru si motocykl sám hlídá odstup od vozidla vpředu.
- Varování před kolizí FCW - Pokud není zapnutý tempomat, motocykl varuje rozblikáním TFT panelu před hrozící srážkou.
- Hlídání "mrtvého úhlu" v zrcátkách BSD - pokud je v mrtvém úhlu jiné vozidlo, rozbliká se kontrolka ve zpětném zrcátku.
- System ARAS - tedy přední radar, zadní radar hlídá okolí motocyklu a dle výše zmíněných systémů vám dá důrazně najevo, že aktuálně hrozí nebezpeší kolize.
- Velký, barevný 6.5” TFT přístrojový panel se smartphone konektivitou.
- Kawasaki SPIN - informační systém, který Vám dovolí zrcadlit aplikace třetích stran na TFT panelu motocyklu.
- Plná podpora Rideology App - to znamená, že lze nastavovat vše vzdáleně z mobilu. (komunikace pomocí Bluetooth).
- Samozřejmostí je zobrazování aktuálních náklonů, přetížení na brzdách, akceleraci na panelu přístrojů včetně hodnoty přeplňování kompresorem.
- Verze SE má navíc elektronický semi-aktivní podvozek KECS s plnou konektivitou - tzn. nastavováním všech hodnot i vzdáleně pomocí telefonu.
- Pokročilá kontrola trakce a nastavitelné výkonové režimy jsou samozřejmostí.
- Quickshifter (oboustranný) KQS.
- Motorová brzda KEBC.
- Asistent rychlých rozjezdů (launch control) KLCM.
- Inteligentní (náklonové ABS) KIBS.
- Kontrola průjezdů zatáčkou (KCMF).
- Asistovaná antihopingová spojka.
- A ještě mnoho dalšího...