Newsletter

Oficiální newsletter Kawasaki

30 Červen 2023 Velká letní akce na kompresorové motocykly Kawasaki!



Kompresorové motocykly jsou technologický unikát, který má zatím doma jen málokdo. Nyní ale nastal ten správný čas a tyto nejvýkonnější a nejvyspělejší motocyly na trhu jsou pro Vás dostupnější, než kdy dříve. Stačí, abyste oslovili Vašeho dealera Kawasaki a jeden z přeplňovaných motocyklů může být ihned Váš!

Pojďme se na tyto exkluzivní motocykly podívat blíže:

Kawasaki Z H2 (399.900,-Kč) Tento motocykl zcela předefinoval třídu naháčů o litrovém objemu. Navazuje na úspěšné, kompresorem přeplňované motocykly Ninja H2 a H2R. Kawasaki Z H2 používá téměř stejný, uznávaný litrový motor, který je neuvěřitelně výkonný, ale též i snadno ovladatelný. I tento motocykl řady "Zed" využívá minimalistický designový styl, který  vyjadřuje DNA značky Kawasaki a je funkční i ve vysokých rychlostech. Kompetní balíček doplňuje pevný, příhradový trubkový rám a kvalitní podvozek, který dělá z tohoto naháče skvěle ovladatelný motocykl. Přidejme ještě radiální brzdy Brembo, LED osvětlení, barevný TFT přístrojový panel, konektivitu se smartphony a nenáročný servis a máme tu nejoblíbenější a nejprodávanější přeplňovaný stroj od Kawasaki.

Kawasaki Z H2 SE (499.900,-Kč)  Posouvá technologický pokrok ještě dále. Má totiž navíc elektronický (KECS) semi-aktivní podvozek Showa  využívající technologií Skyhook a velmi výkonné brzdy Brembo Stylema!

Kawasaki Z H2 se může pochlubit těmito vlastnostmi:
  • Skvělý motor o výkonu 200 koní a s kroutícím momentem 137Nm už v 8.500 otáčkách!!!
  • Boční vedení RAM AIR systému převzaté dle zkušeností od Ninji H2R.
  • Plná podpora Rideology App - to znamená, že lze nastavovat vše vzdáleně z mobilu. (komunikace pomocí Bluetooth).
  • Samozřejmostí je zobrazování aktuálních náklonů, přetížení na brzdách, akceleraci na panelu přístrojů včetně hodnoty přeplňování kompreso
  • Verze SE má navíc elektronický semi-aktivní podvozek KECS s plnou konektivitou - tzn. nastavováním všech hodnot i vzdáleně pomocí telefonu.
  • Pokročilá kontrola trakce a nastavitelné výkonové režimy jsou samozřejmostí.
  • Quickshifter (oboustranný) KQS.
  • Motorová brzda KEBC.
  • Asistent rychlých rozjezdů (launch control) KLCM.
  • Inteligentní (náklonové ABS) KIBS.
  • Kontrola průjezdů zatáčkou (KCMF).
  • Asistovaná antihopingová spojka.

Kawasaki Ninja H2 SX (579.900,-Kč) Přichází jako ten nejpokročilejší Sport-Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejpokročilejších technologií, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, adaptivní tempomat, automatická světla a nebo detekce mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Nejlepší technologie je ta, která Vám otevře nové možnosti - to je nová Ninja H2 SX.

Kawasaki Ninja H2 SX SE (599.900,-Kč) Je absolutní technologický klenot. Má totiž navíc elektronický (KECS) semi-aktivní podvozek Showa  využívající technologií Skyhook a velmi výkonné brzdy Brembo Stylema!

Samozřejmostí je tato velmi bohatá výbava Ninji H2 SX & H2 SX SE:
  • Kompresorem přeplňovaný motor má nové naladění s důrazem na střední pásmo otáček a nízkou spotřebu.
  • Automatická světla AHB (Auto Hi Beam). Model 2023 nově využívá kamerového senzoru k vyhodnocení jasu světel vozidel jedoucích před Vámi, pouličního osvětlení atd. AHB automaticky zapíná nebo vypíná dálková světla podle potřeby.
  • Nová generace bezklíčkové zapalování Kawasaki KIPASS (dříve na 1400GTR).
  • Nová generace se systém monitorování tlaku v obou pneumatikách (TPMS) (dříve na 1400GTR).
  • Šestiosá inerciální jednotka Bosch, zvládá pracovat s: akcelerací / bržděním, levým a pravým náklonem, wheelie / stopie + dopočítává i vybočení (vyosení) doleva / doprava podél svislé osy (hlídá a zamezí případnému highsideru).
  • Přisvěcování do zatáček pomocí dat z IMU Bosch.
  • Asistent rozjezdu do kopce VHA aktivovaný přední i zadní brzdou.
  • Signál nouzového zastavení ESS - tvrdé brždění aktivuje blikání brzdového světla.
  • Adaptivní tempomat ACC - pomocí radaru si motocykl sám hlídá odstup od vozidla vpředu.
  • Varování před kolizí FCW - Pokud není zapnutý tempomat, motocykl varuje rozblikáním TFT panelu před hrozící srážkou.
  • Hlídání "mrtvého úhlu" v zrcátkách BSD - pokud je v mrtvém úhlu jiné vozidlo, rozbliká se kontrolka ve zpětném zrcátku.
  • System ARAS - tedy přední radar, zadní radar hlídá okolí motocyklu a dle výše zmíněných systémů vám dá důrazně najevo, že aktuálně hrozí nebezpeší kolize.
  • Velký, barevný 6.5” TFT přístrojový panel se smartphone konektivitou.
  • Kawasaki SPIN - informační systém, který Vám dovolí zrcadlit aplikace třetích stran na TFT panelu motocyklu.
  • Plná podpora Rideology App - to znamená, že lze nastavovat vše vzdáleně z mobilu. (komunikace pomocí Bluetooth).
  • Samozřejmostí je zobrazování aktuálních náklonů, přetížení na brzdách, akceleraci na panelu přístrojů včetně hodnoty přeplňování kompresorem.
  • Verze SE má navíc elektronický semi-aktivní podvozek KECS s plnou konektivitou - tzn. nastavováním všech hodnot i vzdáleně pomocí telefonu.
  • Pokročilá kontrola trakce a nastavitelné výkonové režimy jsou samozřejmostí.
  • Quickshifter (oboustranný) KQS.
  • Motorová brzda KEBC.
  • Asistent rychlých rozjezdů (launch control) KLCM.
  • Inteligentní (náklonové ABS) KIBS.
  • Kontrola průjezdů zatáčkou (KCMF).
  • Asistovaná antihopingová spojka.
  • A ještě mnoho dalšího...

Pro modely